strona główna / strona główna / Polityka prywatności - Generator

POLITYKA PRYWATNOŚCI - GENERATOR

Kto jest administratorem Twoich danych?

My, czyli Fundacja Gajusz z siedzibą w Łodzi, numer KRS 109866. Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, NIP 725-165-78-18 .

 

Jak możesz się z nami skontaktować?

listownie: ul. Dąbrowskiego 87, 93-271 Łódź,

e-mailem na adres: rodo@gajusz.org.pl  

.

Jakie masz prawa?

  1. 1.      dostępu do Twoich danych,
  2. 2.      ich poprawiania,
  3. 3.      żądania ich usunięcia,
  4. 4.      ograniczenia przetwarzania,
  5. 5.      wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.

 

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?

Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

 

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. 1.      wykonania umowy darowizny, którą zawierasz z nami poprzez realizację wpłaty,
  2. 2.      marketingowym polegającym na promocji naszych działań.

 

Czy musisz podawać nam swoje dane?

Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz mógł zawrzeć z nami umowy darowizny i dokonać wpłaty na naszą rzecz.

 

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie naszego marketingu.

 

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. 1.      Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  2. 2.      Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu oraz danych osobowych dla nas.

 

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

Przez czas:

  1. 1.      niezbędny do wykonania umowy darowizny oraz do wykazania wykonania tej umowy, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń;
  2. 2.      prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych.

 

 

Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?

Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:

  1. 1.      na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać;
  2. 2.      na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.

banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski
banner polski banner polski